Internetová predajňa jazdeckých potrieb - Equishop.sk | Tel.: 0944 476 772 | E-mail: equishop.sk@gmail.com; equishop@equishop.sk
    PrihlásiťPrihlásenie | RegistrovaťRegistrácia

Jazdecké potreby Equishop.sk


FAQČasto kladené otázky

  1. Ako nakupovať na www.equishop.sk?
  2. Veľmi jednoducho, stačí si vybrať tovar ktorý sa Vám páči, pozrite si v tabuľkách správnu veľkosť, zvoľte požadovaný počet kusov do "fúrika" :-), vpíšte údaje potrebné pre doručenie a už sa môžete tešiť na doručenie zásielky.
  3. Ako mám vybrať správnu veľkosť?
  4. Jednoducho si prezrite naše tabuľky veľkostí, číslovanie je štandardné ako u veľkostí na, ktoré ste bežne zvyknutý. Ak by Vám, alebo Vášmu koníkovi veľkosť nesadla, nevadí, tovar Vám vymeníme.
  5. Aké druhy platby akceptujete?
  6. Prijímame platby na účet alebo posielame tovar na dobierku, prípadne kuriérom priamo na Vami udanú adresu. Naše číslo účtu je: 420 232 8184/8360 M Bank. V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na náš účet.
  7. Ako dlho trvá doručenie mojej objednávky?
  8. Sledujte ikonu doručenia - pokiaľ máme tovar skladom tak doručenie trvá cca 1 až 3 dni. Pokiaľ tovar nie je na sklade doručenie trvá štandardne cca 14 dní. Vo výnimočných prípadoch sa môže táto doba predĺžiť, ale o tom Vás budeme včas informovať.
  9. Koľko stojí doručenie?
  10. Doručenie je závislé od aktuálneho platného cenníka pošty a pohybuje sa v rozmedzí od 2,10€ do 10€. Na doručení však môžete ušetriť. A to tým že tovar zaplatíte vopred (platí pre objednávky nad 35€), kedy neplatíte žiadne poštovné. Prípadne osobným odberom v Liptovskom Mikuláši.
  11. Posielate zásielky aj mimo Slovensko?
  12. Áno posielame. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania, nám napíšte email na Táto adresa je chránená pred robotmi nevyžiadanej pošty. Ak ju chcete vidieť, musíte mať povolený JavaScript. a my Vám radi odpovieme.
  13. Je možné si tovar vyzdvihnúť osobne?
  14. Áno je, keď bude Vaša zásielka pripravená pošleme Vám informačný email/SMS a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Štefánikova 1522/17, Liptovský Mikuláš
  15. Ako mám vrátiť zakúpený tovar?
  16. Pokiaľ sa jedná o reklamáciu, je potrebné k tovaru pripojiť aj reklamačný lístok, aby sme vedeli o akú závadu ide. Pokiaľ ide o výmenu tovaru, stačí nám ho jednoducho zaslať na našu adresu.
  17. Ako a kam mám poslať tovar späť k Vám?
  18. Tovar, ktorý si želáte vrátiť alebo vymeniť zašlite na adresu Equishop.sk, PO BOX 99, Liptovský Mikuláš výhradne slovenskou poštou, prípadne osobne - jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje.
 

 

 
Prihláste sa na odber informačných e-mailov a ušetrite s Equishopom ešte viac.

Kontakt

Equishop.sk, jazdecké potreby
Tel.: 0944 476 772
E-mail:
equishop.sk@gmail.com
equishop@equishop.sk

Prihlásenie






You are here FAQ